NOVINKY

Jsme specialisté v oboru software skladového hospodářství

Chcete vědět všechny novinky ihned? Využijte on-line spojení přímo z APSI. Na úvodní obrazovce můžete kliknout na ZMĚNY A NOVINKY V APSI a zažádat o vaši úpravu v APSI.

Tato verze přináší první z několika chystaných změn, které Vám umožní plnou správu Vašich licencí APSi. Po její instalaci odpadne nepříjemná potřeba opakovaného načítání licenčních klíčů. To platí, pokud je Váš počítač připojen k internetu. Doporučujeme nainstalovat tuto verzi do APSi všech přechozích let. Tím získáte neomezený přístup i ke všem svým starším instalacím.
Pokud budete potřebovat nainstalovat APSi na nový počítač, jednoduše zadáte při prvním spuštění APSi své IČO + licenční heslo a program se aktivuje sám. Licenční heslo je novinka vyžadovaná licenčním serverem. Doporučujeme si ho zjistit u svého poskytovatele APSi.
V dalších verzích Vám postupně přineseme možnost kdykoliv samostatně měnit své licenční údaje. Adresu podnikání, adresy provozoven, počet provozoven, počet licencovaných počítačů na jednotlivých provozovnách nebo typ licence.

Byla uvolněna verze s 3. Sazbou DPH podle novely zákona. V nastavení parametrů 1 na záložce DPH naleznete možnost nastavení 2. snížené sazby DPH. Při sestavování hlášení o DPH jsou hodnoty obou snížených sazeb sčítány a uvedeny společně do řádků v hlášení určených pro sníženou sazbu.
V souvislosti s tím byly upraveny tiskové sestavy daňových dokladů vystavených v APSi.

Program umí automaticky stahovat objednávky z eshopu typu „Prestashop“ a „Nextis“. Stahování se odehrává v pravidelných cyklech. Čas mezi cykly je nastavitelný v parametrech programu.
Po stažení objednávek se jejich dalším zpracováním musel zabývat operátor. Ten v objednávce zkontroloval ceny, poznámky od zákazníka, zda je zboží skladem apod. Pokud objednané zboží nebylo skladem a čekalo se na naskladnění, bylo nutné opakovaně se vracet k „čekajícím“ objednávkám a znovu kontrolovat, které je již možno expedovat. Objednávky připravené k expedici pak bylo nutné ručně, jednu po druhé vyúčtovat (vystavit výdejku nebo fakturu).
Celý tento proces kontroly, sledování a účtování objednávek lze nyní zautomatizovat. K úspěšnému nasazení automatu je nutné nastavit několik nových parametrů a správně pochopit jejich význam.
Zajímáte-li se o tuto možnost, konzultujte tuto funkci a její nastavení se svým dodavatelem APSi.

V listopadu pro vás připravujeme propojení Apsi s eshopem Prestashop.

Automatická aktualizace cen, názvů, množství na skladě, možnost přiřazení do stromu pomocí Apsi a další funkce.

Doplněk bude zpoplatněn dle ceníku /připravuje se/

 

Na úvodní ploše Apsi je vpravo nové tlačítko „Vzdálená pomoc“.  Kliknutím na tlačítko vyvoláte formulář připojení pomoci programu TeamViewer. Pracovníci Helpdesku Vám mohou okamžitě přistoupit na plochu Vašeho PC.