Pokud využíváte při prohlížení skladu sloupec se zobrazením sumárního stavu zásob ve všech skladech firmy, bude nyní pohyb po jednotlivých skladových položkách plynulejší.
NOVINKY
Jsme specialisté v oboru software skladového hospodářství
Do sledování dluhů zákazníka lze nově zahrnout i faktury před splatností
Nastavení této možnosti naleznete v nastavení společných parametrů 2 na záložce OZ+Různé.
Podpora dodavatelů MOTOROL a GORDON
V příjemkách je možné nově načítat elektronické faktury od dodavatelů Motorol a Gordon.
Vzdálený prodej a inventura skladu
Přidali jsme do APSi novou funkci VZDÁLENÝ PRODEJ“. Tato nová funkce usnadní prodej obchodníkům, kteří prodávají své zboží na rozlehlých prodejních místech a zároveň využívají EAN kódy.
Jak to funguje?
Obsluha pomůže zákazníkovi s výběrem zboží, které je mimo prodejnu s pokladnou. Pokud si zákazník zboží vybere, obsluha sejme čárové kody zboží pomoci datového terminálu Honeywell Dolphin 6000 a odešle je pomoci wifi sítě na počítač pokladny. Zákazník dostane do ruky zákazníckou kartu s EAN kodem a tu pak odevzdá obsluze pokladny. Obsluha pokladny sejme pomoci čtečky čárových kódu EAN zákaznické karty, zboží se automaticky načte do prodejního dokladu. Doklad je dále možno editovat nebo doplnit dalším zbožím pomoci čtečky EAN nebo ručně ze skladu programu.
Zákaznické karty se neustále točí mezi obsluhou v areálu a pokladnou. Obsluha mimo pokladnu se může zákazníkům věnovat bez odbíhání k pokladně. Není potřeba nosit těžké zboží k pokladně nebo si údaje zapisovat na papír. Lze kombinovat i se zákazníckými slevami.
Stejně tak je možné datový terminál použít pro inventury. Veškeré zboží se zapíše do paměti datového terminálu a odešle se pomocí wifi sítě na PC. Na počítači se karta načte do modulu inventura.
Datový terminál Honeywell Dolphin 6000 má tyto funkce:
GSM telefon, WiFi, Bluetoth, GPS,
Laser čtečka EAN kodů, Kamera s fotoaparátem,
Klávesnice, Dotyková obrazovka.
Dopočítání DPH při načítání zboží z obecného eshopu pomoci souboru XML
Některé eshopy neumožňují zapsat do exportního souboru objednávek sazbu DPH a cenu s DPH. Uvádějí pouze cenu bez dph. V takovém případě je potřeba doplnit sazbu a cenu s dph při načítání objednávek do APSi. V nastavení parametrů v manageru na záložce 4 zapněte volbu „při načítání objednávek z obecného eshopu pomocí XML dopočítávat cenu s dph“. APSi doplní sazbu dph podle skladové karty zboží, pokud nebude karta nalezena, doplní se základní sazba dph.
POZOR! Tuto funkci lze použít pouze pokud provozujete APSi ve režimu „jedna karta – více dodavatelů“.