V adresáři APSi jsou pro nastavení těchto hodnot nyní použita „chráněná tlačítka“. Můžete tedy snadno nastavit, kteří zaměstnanci mají právo tyto hodnoty měnit.
NOVINKY
Jsme specialisté v oboru software skladového hospodářství
Úprava vyúčtování objednávek zákazníků
Při vyúčtování objednávky se nyní zohledňují dva zákazy, které je možné pro zákazníka nastavit v adresáři na záložce „obchodní podmínky“.
První volbou je „zákazník musí platit pouze hotově“. Při nastavení této volby lze vyúčtovat objednávku pouze do paragonu.
Druhou volbou je „zákaz výdejek-dodacích listů“. Při nastavení této volby nelze vyúčtovat objednávku do výdejky.
Při nastaveném zákazu jsou v objednávce znepřístupněna příslušná tlačítka pro vyúčtování. Aby byl zřejmý důvod znepřístupnění, zobrazí se nápisy na těchto tlačítkách přeškrtnuté.
Nový parametr pro zápis objednávek zákazníků
V nastavení „společných parametrů 2″ na záložce „objednávky 2″ naleznete nový přepínač. Nese název „při ručním zápisu objednávek nabízet zápis do poslední existující objednávky zákazníka. Můžete tak určit do jaké objednávky bude přidána nová položka. Pokud tato volba není zaškrtnuta, je prioritně nabízen vždy zápis do nové objednávky.
Nové poznámkové pole v objednávkách zákazníků
V položkách objednávek zákazníků bylo dosud pole s označením „příprava“. Do tohoto pole bylo možné vložit pouze 3 pevně definované hodnoty. Na žádost zákazníků bylo přidáno další podobné pole s názvem „příprava 2″. Do tohoto pole lze vkládat neomezené množství hodnot, které si můžete sami nadefinovat do připojeného rozbalovacího seznamu. Definování se provádí kliknutím pravým tlačítkem myši na šipku rozbalovacího seznamu. Význam tohoto pole je pouze informační a na nemá žádný další vliv na funkce programu.
Oprava zápisu položek do objednávky typu DS – dozásobení skladu
U těchto položek se vždy vyplní pouze hodnota v poli dokoupit u dodavatele. Pole objednáno zákazníkem je vždy 0. Objednávky typu DS tedy nikdy nerezervují (neblokují) zboží ve skladu.